FAQ

ARP 65

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to dział poświęcony odpowiedziom na najczęściej zadawane pytania dotyczące techniki grzewczej i instalacji sanitarnych. Znajdą tu Państwo krótkie i praktyczne porady z zakresu naszej branży, które przydadzą się głównie osobom planującym wykończenie lub remont mieszkania/domu. W przypadku pytań indywidualnych zapraszamy do naszej hurtowni w Komornikach lub do kontaktu telefonicznego z naszymi specjalistami. Chętnie pomożemy w doborze rozwiązania, które spełni Państwa wymagania i zaspokoi najbardziej wyszukane potrzeby. Do zobaczenia w Energy Group.

 

GDZIE MIEŚCI SIĘ SIEDZIBA PAŃSTWA FIRMY?

  • Siedziba firmy mieści się w Komornikach przy ul. Krótkiej 1.

JAKI JEST ZAKRES OFEROWANYCH PRZEZ WAS USŁUG?

  • Zajmujemy się sprzedażą asortymentu z techniki grzewczej, sanitarnej, instalacyjnej i elektroinstalacyjnej. Asortyment, jaki posiadamy w swojej ofercie, znajdziecie Państwo w zakładce „Oferta”.  Dodatkowym udogodnieniem jest to, że świadczymy także usługi instalatorskie- zakupiony u nas towar zainstalują najlepsi instalatorzy z brażny.

GDZIE MOGĘ ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANYMI PRZEZ PANŚTWA PRODUKTAMI?

  • Zapraszamy do odwiedzenia naszej siedziby głównej, która mieści się w Komornikach przy ul. Krótkiej 1, gdzie posiadamy rozbudowaną ekspozycję, jak i na nasz profil na Facebooku – FB

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAKUPIĆ OFEROWANE PRZEZ PAŃSTWA PRODUKTY?

  • Zakupu oferowanych przez nas produktów możecie Państwo dokonać osobiście w samej siedzibie głównej, która mieści się w Komornikach przy ul. Krótkiej 1 lub złożyć zamówienie mailowo i dokonać przedpłaty- konieczne jest wysłanie potwierdzenia przelewu

CZY MOGĘ ZOBACZYĆ NA ŻYWO PRODUKT, KTÓRY MNIE INTERESUJE I DOPIERO ZDECYDOWAĆ SIĘ NA ZAKUP?

  • Jeżeli mamy dany produkt na magazynie to istnieje możliwość zobaczenia go na żywo. Jeśli danym produktem nie dysponujemy na miejscu możecie go Państwo zobaczyć w katalogu lub na stronie internetowej producenta.

GDZIE MOGĘ ZOBACZYĆ NA ŻYWO PRODUKT, KTÓRY MNIE INTERESUJE?

  • Jeżeli mamy dany produkt na magazynie to istnieje możliwość zobaczenia go na żywo. Jeśli danym produktem nie dysponujemy na miejscu możecie go Państwo zobaczyć w katalogu lub na stronie internetowej producenta.

JAKIE SĄ DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI?

  • Za zakupu materiału preferujemy płatność gotówką. Istnieje także możliwość podpisania z nami umowy i wówczas obowiązuje możliwość płatności przelewem.

KTO ZAINSTALUJE PRODUKTY ZAKUPIONE W PAŃSTWIE FIRMIE?

  • Współpracujemy z najlepszymi instalatorami z branży techniki grzewczej, sanitarnej, instalacyjnej i elektroinstalacyjnej.

JAK WYGLĄDA SPRAWA TRANSPORTU ZAKUPIONYCH U PAŃSTWA PRODUKTÓW ?

  • Posiadamy flotę aut dostawczych- dojeżdżam w każde miejsce na czas.

JAKI JEST KOSZT TRANSPORTU ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW?

  • Kompletne instalacje dowożone są na nasz koszt. W przypadku mniejszych zamówień jest to kwestia do ustalenia.

JAKI JEST OKRES GWARANCJI ZAKUPIONYCH U PAŃSTWA PRODUKTÓW?

  • Okres gwarancji zależy od rodzaju zakupionego towaru.

JAK WYGLĄDA KWESTIA SERWISU W PAŃSTWA FIRMIE?

  • Świadczymy serwis gwarancyjny, który wynika z umowy gwarancyjnej wystawionej przez producenta jak i pogwarancyjny wykonywany przez naszych instalatorów.

CO ZROBIĆ W RAZIE AWARII URZĄDZEŃ ZAKUPIONYCH W PAŃSTWA FIRMIE?

  • Gwarancję posiada każdy zakupiony u nas produkt. W przypadku gwarancji nadawanej przez producenta są dwa sposoby rozwiązania problemu. Możecie Państwo skontaktować się z naszym działem sprzedaży (tel. kontaktowe z zakładce „Kontakt”) i wówczas sprawa będzie prowadzona przez nas lub skontaktować się bezpośrednio z działem serwisu danego producenta (telefony do działów serwisu producentów można znaleźć na ich stronach internetowych). Jeżeli chodzi o gwarancję na wykonaną instalację prosimy o kontakt z naszą firmą

GDZIE MOGĘ ZAKUPIĆ CZĘŚCI DO URZĄDZEŃ KUPIONYCH U PAŃSTWA?

  • W sprzedaży posiadamy wszystkie elementy instalacji. Jeżeli chodzi o część zamienne do urządzeń to są one dostępne tylko u serwisantów danych producentów.

JAKI BĘDZIE KOSZT BUDOWY LUB REMONTU MOJEJ KOTŁOWNI?

  • Każda budowa i kotłownia jest różna, co uniemożliwia z góry podanie bazowej ceny wykonania instalacji. W przypadku zainteresowania wykonaniem przez naszą firmę budowy czy remontu kotłowni, zapraszamy do skontaktowania się z nami telefonicznie, mailowo lub odwiedzenia osobiście naszej siedziby głównej. Po otrzymaniu przez nas informacji o chęci skorzystania z naszych usług, pracownicy przeprowadzają z Państwem krótką rozmowę. Jeżeli jest to budynek dopiero wybudowany i zaczynamy wszystko od podstaw dział handlowy przygotowuje wycenę na podstawie samego projektu. Jeżeli jest to remont już istniejącej kotłowni to najlepszym rozwiązaniem jest wizyta naszego instalatora na miejscu inwestycji, który szczegółowo określi zakres prac, który będzie podstawą dokonania wyceny.

EnergyGROUP nasz sklep online